Hogyan ne gondolkodjunk egy merevedésről. Gyermeket szeretnénk, de a páromnak szexuális problémái vannak

SZILÁGYI VILMOS: SZEXUÁLPSZICHOLÓGIA

Szabó Jennifer Az aggódás és a problémáinkon való töprengés merevedés magömléskárosodás nélkül a mindennapjaink részét képezik.

  1. Innen tudod, hogy teljesítménykényszered van a szexben | hu
  2. Íme minden, amit tudnod kell a férfiak erekciójáról - GLAMOUR
  3. Bóta Tímea - pszichológus, relaxációs terapeuta válasza: Kedves Kiscsillag, először is, elnézést, hogy csak most válaszolok Önnek — kicsit elsodortak az események.
  4. Milyen péniszméret illik a lányokhoz
  5. Szerző: Habis Melinda ápr 11, Blog fájdalompárkapcsolati problémákszexuális vágyszexuális zavarok A jó szex energiával tölti fel, bensőségesebbé és mélyebbé teszi a párkapcsolatot, bővíti örömforrásaink körét.
  6. A szexuális zavarokról… szakértő szemmel - Online pszichológus

Többünk fejében azonban ezek a gondolatok megállás nélkül jelen vannak. A most kialakult válsághelyzetben ez még inkább igaz. Lássuk, hogyan fékezzük meg gondolatainkat, és csillapítsuk le az elménket!

Amikor egy férfinak merevedése van, a filmekben máris készen áll a szexre.

A túlgondolás angolul: overthinking sok esetben debilizálóan hathat. Például akkor, ha éppen egy két héttel ezelőtti hibán rágódunk, vagy ha a jövőbeli történések miatt aggódunk. Ám a gondolatok folyamatos áramlásának leállítására való képtelenség szorongáshoz vezethet.

hogyan ne gondolkodjunk egy merevedésről

A túlgondolás és az állandó töprengés a múlt folyamatos felelevenítését jelenti. Ezek a személyek gyakran egész képeket, eseménysorokat elképzelnek, vagy gondolatban újrajátszanak egy stresszes szituációt, mint egy filmet. A hajlamuk a túlgondolásra így visszatartja őket a produktív élettől.

Alkalomadtán mindenkire jellemző az egyes helyzeteken való rágódás.

A szexuális zavarokról… szakértő szemmel

Ám egy igazi túlgondolkozónak angolul: overthinker küzdenie kell azért, hogy lecsendesítse a gondolatok állandóan zajló háborúját! A túlgondolás több mint egy kis kellemetlenség vagy nyűg.

hogyan ne gondolkodjunk egy merevedésről

A kutatások eredményei is azt mutatják: a túlzásba vitt gondolkodás nyomot hagyhat az egészségünkön. Az állandó rágódás három fő veszélyfaktora: 1. Hatással van a mentális egészségre Egy as kutatás eredménye szerint a hiányosságokon, hibákon és problémáinkon való rágódás növeli a mentális betegségek kialakulásának kockázatát.

Sereg Tímea újságíró. Az aggodalom a saját testtel kapcsolatban mindennapos? Lehetséges, hogy a teljesítményszorongás akadályozza a harmonikus szexuális életet.

A túlzásba vitt gondolkodás egy olyan ördögi kör kialakulásához vezethet, melyet később nehéz lesz megfékezni. A folyamatos rágódás és a dolgok el nem engedése roncsolja a mentális egészséget.

Gyermeket szeretnénk, de a páromnak szexuális problémái vannak

Ahogy a mentális egészség színvonala csökken, a hajlam a túlgondolkodásra egyre nő. Emellett emocionális szorongáshoz is vezethet. A distressz elkerülése érdekében sokan egészségtelen megküzdési stratégiákat hogyan ne gondolkodjunk egy merevedésről, mint az alkohol- illetve droghasználat vagy akár a túlzott evés.

hogyan ne gondolkodjunk egy merevedésről

Zavarja a problémamegoldást A kutatási eredmények szerint a túlgondolkodók szerint az események és problémák folyamatos újragondolása segíti azok megoldását. Ám valójában a túlelemzés zavarja a problémamegoldást.

Sokkal inkább problémát okoz, mintsem segít jó eredményre jutni. A túlgondolkodók számára még az olyan egyszerű döntések is, mint kitalálni, mit vegyenek fel egy interjúra, vagy hová menjenek nyaralni, élet vagy halál kérdései lehetnek. Paradox módon, a sok gondolkodás nem fog segíteni a jó döntések meghozatalában, inkább gátolja azokat. A túlelemzés hatására sok esetben észrevétlen marad számunkra egy probléma produktív megoldási lehetősége.

Ne gondold túl! – 6 tipp a gondolatok megfékezésére

Alvási zavarokat okoz A túlgondolkozók számára nyilvánvaló, milyen nehéz elaludni akkor, amikor nem tudják kikapcsolni az elméjét. A folyamatos rágódás és aggódás kevesebb óra alváshoz vezet, és több álmatlanul eltöltött forgolódást eredményez.

Ezenkívül az alvás minőségével is kapcsolatban áll a túlgondolás.

hogyan ne gondolkodjunk egy merevedésről

Kevésbé valószínű a mély, pihentető alvás ugyanannak a dolognak a sokadszorra történő átgondolása után. Hogyan csendesítsük le az elménket?

Ezek tisztázása azért fontos, mert - mint azt már a Bevezetésben láttuk - az ember születésénél fogva nemi lény, s ez egész viselkedését messzemenően befolyásolja. Bármely egyén mélyebb megismeréséhez és megértéséhez tehát ismernünk szükséges az illető szexuális identitását, alapvető beállítottságát, szerepviselkedését, továbbá erotikus és fajfenntartó viselkedését.

Új stratégiák használata és új képességek elsajátítása segíthet a gondolatok megfékezésében, a produktívabb problémamegoldásban, a döntéshozatalban és a szorongás csökkentésében. Vedd észre, ha túl sokat gondolkozol! A tudatosság az első lépés a túlgondolkodás és rágódás megfékezése felé.

Kezdj el figyelmet fordítani arra, hogyan gondolkodsz!

További a témáról